人気ブログランキング |

トリップアドバイザーに投稿・マネージャーから回答

Shanker_Hotel-Kathmandu.html2012/08/18に投稿しました

I was staying in 4night Shannker.
The rooms are Suites of room number 709, was the only place that you can recover yourself after a day exploring the Kathmandu (powerful) noisy.
Kathmandu is a shortage of water and electricity, Shannker so provided us with stable electricity for 24 hours, I was able to spend a comfortable hotel life, and hot and cold water rich.


On the second day of stay, would have a little accident happened, I had to have worried the hotel was the best advice and saved Mr.RAMESH of reception, by the friendly manager.


The third day, seemed to be closed is Mr.RAMESH, Kathmandu and has invited me, to sightseeing in the afternoon near me. That impressed most is that you invited me to the house of Mr.RAMESH. Has introduced me to a beautiful wife, and son against me, cute daughter and immediately familiar, the operation of the camera.
Was the most memorable experience in this journey of Nepal. Mr.RAMESH Thank you.


The hotel is in the selection, but of course an important element facilities decision was made ​​me think anew Shannker be a factor in the success of the trip and also the kindness of the staff.


Shannker Thank you! And Mr.RAMESH!

私はShannkerに4泊しました。
部屋は709のスイーツで、喧噪(パワフル)のカトマンドゥを観光した後に自分を回復できる唯一の場所でした。
水と電気の不足するカトマンドゥですが、Shannkerは豊富なお湯と水、そして24時間安定した電気を提供してくれましたので、快適なホテルライフを過ごすことができました。


滞在2日目に、ちょっとしたアクシデントが起きてしまい、ホテルに心配をかけてしまったのですが、レセプションのMr.RAMESHのベストなアドバイスと、優しいマネージャーによって救われました。


3日目は、Mr.RAMESHが休みだったようで、午後から私をカトマンドゥと、近郊の観光に誘ってくれました。一番感動したことは、Mr.RAMESHの家に招待してくれたことです。私に対して、かわいい娘さんや、カメラの操作にすぐ慣れた息子さん、そしてきれいな奥さんを紹介してくれました。
今回のネパールの旅で一番の思い出に残った体験でした。ありがとうMr.RAMESH。


ホテル選びでは、設備ももちろん大事な判断要素ですが、スタッフの優しさも旅の成功の要因となるとあらためて考えさせられたShannkerでした。


ありがとうShannker!そしてMr.RAMESH!


・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・


シャンカーのpratikshrさん(Manager)がこの口コミに回答しました
2012/08/22
Thank you for wonderful feedback! Ramesh is delighted to hear about this. Prioritizing customer service is our guiding principle, and that is what keeps our institution going. That's what motivates us each morning to show up. And then getting positive feedback from you further validates our guiding principles. We are all so happy that Ramesh was able to help you in a very important way and make your visit to Nepal memorable. We welcome you to visit us again!

by sekaihahiroi | 2012-08-28 20:24 | NEPAL